Spitalul Judeţean de Urgenţă „Sfânta Chiriachi” Vaslui angajeaza asistenti medicali debutanti

Jobs

Spitalul Judeţean de Urgenţă „Sfânta Chiriachi” Vaslui, cu sediul în Vaslui, strada Ştefan cel Mare, nr.233, organizează concurs conform HG 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea posturilor vacante, cu modificările şi completările ulterioare cu normă intreagă,  pe perioadă nedeterminată de:

      – 10 posturi  – asistent medical debutant, posturi vacante de execuţie, pe perioadă nedeterminată cu normă intreagă la Spitalul Judeţean de Urgenţă „Sfânta Chiriachi” Vaslui, repartizarea programului de muncă se face conform graficului de lucru aprobat de conducerea unitaţii.

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile generale sunt prevazute conform art. 15 aliniat (1) din HG 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea posturilor  vacante, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea

Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant se stabilesc, pe baza fişei postului, la propunerea conducătorilor structurilor în care se află funcţia vacantă sau temporar vacantă, după caz, conform statului de funcţii. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs conform Ordinului 1470/2011- pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitary, cu modificările şi completările ulterioare.

I.Asistent medical debutant

-diplomă de scoală sanitară postiliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărarii Guvernului nr.797/1997 – privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976 -1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;

-diplomă bacalaureat;

-adeverinta participare concurs emisa de OAMGMAMR;

-certificat membru OAMGMAMR;

-fără vechime în specialitate.

Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 aliniat (1) din HG 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea posturilor  vacante, cu modificările şi completările ulterioare, sunt :

·       OPIS – lista cu actele necesare pentru concurs, scrise in ordinea de mai jos;                 

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr.1, ataşată la prezentul anunţ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform modelului prevăzut la anexa nr.2, ataşată la prezentul anunţ;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu

modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune

contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun European, conform modelului prevăzut la anexa nr.3, ataşată la prezentul anunţ;

j) taxa concurs 50 lei.

Anexa nr.1, anexa nr.2 si anexa nr.3 sunt ataşate la prezentul anunţ.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la lit.b) – lit.e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la lit.f)  poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit.f), anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice.

Calendar concurs:

27.03.2025 Publicare anunt
27.03.2025-
09.04.2025
de la ora 10:00
pana la ora 14:00
Depunerea dosarelor de inscriere
11.04.2025ora 10:00Analiza si selectia dosarelor
11.04.2025ora 13:30Afisarea rezultatelor la selectia dosarelor (admis/respins)
14.04.2025ora 13:30Termen limita pentru depunerea contestatiilor  la selectia dosarele de inscriere
24.04.2025ora 08:30Efectuarea prezentei candidatilor la proba scrisa
24.04.2025ora 09:00Proba scrisa
25.04.2025ora 09:00Afisarea rezultatelor la proba scrisa
28.04.2025ora 09:00Termen limita pentru depunerea contestatiilor la  proba  scrisa
29.04.2025ora 08:30Efectuarea prezentei candidatilor la proba interviu
29.04.2025ora 09:00Proba interviu
29.04.2025ora 15:30Afisarea rezultatelor la proba  interviu
30.04.2025ora 15:30Termen limita  pentru depunerea contestatiilor la proba
interviu

Dosarele de concurs se depun la sediul instituţiei din strada Mihail Kogălniceanu, nr. 35 – Ambulatoriu Integrat ( Serviciul Resurse Umane ).

 Dosarele de concurs se vor depune după urmatorul program:

 Luni – joi – intre orele 10.00 – 14.00;

 Vineri – intre orele 10.00 – 12.00.

             Nu se primesc dosare de înscriere după data şi ora limită de înscriere.

Documentele se vor așeza in ordinea scrisă in Opis, vor fi numerotate, perforate și așezate in dosar. Pe coperta dosarului se va scrie corect numele și prenumele candidatului.

Tematica și bibliografia, necesară în vederea susţinerii concursului

    I.TEMATICĂ

  • Rolul și atribuțiile asistentei medicale în procesul de îngrijire .
  • Codul de etică și deontologie profesională a asistentului medical.

TEHNICI DE EVALUARE ȘI SATSFACERE A CELOR 14 NEVOI FUNDAMENTALE

  • Evaluarea, măsurarea, notarea funcțiilor vitale și vegetative: puls, tensiune arterială, respirație, temperatură, diureză;
  • Caracteristici normale și patologice ale respirației, pulsului, tensiunii arteriale, temperatura corporală, diureză;
  • Tehnici de evaluare și îngrijiri asociate nevoilor: de a respira și avea o bună circulație, de a menține temperatura corporală în limite normale și nevoii de a elimina;
  • Măsurarea înălțimii, greutății corporale
  • Caracteristici normale și patologice ale eliminării produșilor de catabolism (urină, materii fecale, vărsături, spută, transpirație);
  • Alimentația pacientului;
  • Mobilizarea, transportul, pozițiile pacientului în pat.
  • Tehnici de evaluare și îngrijiri asociate nevoii de a fi curat, îngrijit, de a proteja tegumentele și mucoasele

PUNCȚIILE:

  • Venoasă
  • Arterială
  • Pleurală
  • Abdominală /paracenteza
  • Rahidiană

RECOLTAREA PRODUSELOR BIOLOGICE ȘI PATOLOGICE:

Recoltarea

  • Sângelui
  • Exudat faringian
  • Secreției nazale, oculare și otice
  • Sputei
  • Urinei
  • Vărsăturilor
  • Materiilor fecale
  • Lichidului cefalo-rahidian
  • Secrețiilor purulente
  • Secrețiilor vaginale;
  • Aspirația nazo-gastrică

SONDAJE, SPĂLĂTURI, CLISME

Sondajul:

  • Gastric
  • Duodenal
  • Vezical la femeie și la bărbat

Spălătura:

  • Oculară
  • Auriculară
  • Gastrică
  • Vezicală
  • Vaginală

Clisma:

  • Evacuatorie
  • Introducerea tubului de gaze.

ADMINISTRAREA MEDICAMENTELOR

  • Căi de administrare;
  • Reguli generale de administrare;
  • Particularități în administrarea medicamentelor (administrare antibiotice, anticoagulante, corticoizi, insulina);
  • Administrarea medicamentelor pe cale:
  • Orală
    • Parenterală
      • Respiratorie
      • Pe suprafața tegumentelor și mucoaselor;
        • Injecția:
          • Intramusculară
          • Subcutanată
          • Intradermică
          • Terapia intravenoasă/perfuzia i.v.

Obiective, definiții, scop, pregătire pacient și materiale necesare, rolul delegat și independent al asistentei medicale, tehnici/proceduri de efectuare, incidente, accidente, intervenții, măsuri de urgență.

DETERMINAREA GRUPELOR DE SÂNGE, FACTOR Rh, ADMINISTRAREA DERIVATELOR DE SÂNGE, TRANSFUZIA

Ghidul National de utilizare terapeutică raţională a sângelui si a componentelor sanguine umane – 2007;

– ORDIN Nr. 1224 din 9 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unităţilor de transfuzie sanguină din spitale

Grupele de sânge /

  • Recoltare sânge pentru grup si Rh
    • Ultimul control pretransfuzional
    • Transfuzia :definitie, scop, pregătiri, tehnica, îngrijiri, accidente/incidente

PREVENIREA INFECȚIILOR INTRASPITALICESTI/ASOCIATE ASISTENȚEI  MEDICALE

  • Măsuri
  • Igiena mâinilor
  • Dezinfecția
  • Decontaminarea
  • Sterilizarea :definiții,procedee, mijloace  
  • Metode de protecție a personalului în timpul actului medical

PREGĂTIREA PACIENȚILOR PENTRU EXPLORĂRILE RADIOLOGICE ȘI ENDOSCOPICE :

  • Ale sistemului osteo-articular;
  • Ale organelor toracice;
  • Gastro-intestinale;
  • Ale colonului;
  • Ale colecistului și căilor biliare;

Pregătirea pacientului pentru :

  • Bronhoscopie
  • Endoscopie
  • Colonoscopie

EFECTUAREA ECG- ELECTROCARDIOGRAMEI

URGENȚE MEDICO-CHIRURGICALE

Cerințe: clasificare, etiologie, factori favorizanți, simptome, tablou clinic, conduită de urgență;

Aparat respirator

  • Insuficiența pulmonara acută
  • Insuficienta respiratorie acută
  • Criza de astm bronșic/starea de rău astmatic
  • Hemoptizia

Aparat cardiovascular

  • Edem pulmonar acut
  • Embolia pulmonară
  • Infarctul miocardic acut
  • Angorul pectoral
  • Hipertensiunea arterială
  • Tulburările de ritm ale inimii
  • Resuscitarea cardio-respiratorie:
    • Semne  clinice stop cardio/respirator
    • Primul ajutor
    • Tehnica respirației artificiale
    • Masajul cardiac extern/contraindicații masaj cardiac extern
    • Complicații, accidente

Aparat renal

  • Retenția acută de urină
    • Colica renală

Urgențe neurologice

-Stările comatoase de origine neurologică (clasificare, etiologie, măsuri de urgență);

-Accidentul vascular cerebral/coma vasculo-cerebrală (simptomatologie, conduită de urgență);

-Ischemia cerebrală, hemoragia cerebrala (simptomatologie, conduită de urgență).

Urgențele abdominale:

  • Colica biliară
    • Pancreatita acută
    • Ocluzia intestinală
    • Hemoragiile digestive superioare( HDS)
    • Herniile

Traumatismele

Cerințe: clasificare, simptomatologie/tablou clinic, conduită de urgență, intervenții;

  • Traumatismele cranio-cerebrale
  • Traumatismele abdominale
  • Traumatismele toracice

Șocul

Cerințe:  simptomatologie/tablou clinic, conduită de urgență, îngrijiri specifice;

  • Traumatic
  • Anafilactic
  • Cardiogen

Arsurile termice și prin electrocuție

Cerințe: clasificare, simptomatologie/tablou clinic, conduită de urgență;

Comele de origine extracerebrală

Cerințe:  simptomatologie/tablou clinic, comparatii, conduită de urgență, intervenții;

  • Diabetică
  • Hipoglicemică

Boli infecțioase

1. Practica îngrijirii bolnavilor infecțioși/îngrijirea pacienților cu boli infecto-contagioase ;
2. Profilaxia bolilor infecțioase: generalități,
3. Scarlatina, angina streptococică;


4. Rujeola;
5. Rubeola;
6. Varicela, herpes zoster, herpes simplex
7. Tusea convulsivă
8. Parotidita epidemică;
9. Gripa, viroze respiratorii;
10.  Hepatitele acute virale;
Pentru  punctele 3, 4,5,6,7,8,9,10: simptomatologie, obiective și intervenții, tehnici de evaluare, conduita de urgență, plan de îngrijiri.

Traumatismele partilor moi și ale oaselor
1. Leziuni traumatice închise ale pielii și părților moi;
2. Contuzia;
3. Traumatismele vaselor;
4. Leziuni traumatice ale oaselor;
5. Entorsele;
6. Luxațiile;
7. Fracturile;

Pentru punctele 1, 2,3,4,5,6, 7: clasificare, simptomatologie, obiective si intervenții, tehnici de evaluare, conduită de urgență, plan de îngrijiri

ÎNGRIJIRI SPECIALE ACORDATE PACIENȚILOR DE CĂTRE ASISTENȚII  MEDICALI

  • Îngrijirea pacienților cu afecțiuni oftalmologice:

 Cerințe:  simptomatologie/tablou clinic, conduită de urgență, intervenții, îngrijiri specifice;

– Pacienți cu traumatisme ale ochiului si corpi străini intraoculari

-Pacienți cu afecțiuni inflamatorii și infecții ale ochiului

  • Tehnica pansamentului
  • Urgențe în Oftalmologie:

-Corpi străini oculari

  • Îngrijirea pacientților cu afecțiuni oto-rino-laringologice

Cerințe:  simptomatologie/tablou clinic, conduită de urgență, intervenții, îngrijiri specifice;

-Corpi straini auriculari

-Corpi straini nazali

-Otoragia

-Epistaxisul

-Tehnica efectuării pansamentelor.

  • Nursing psihiatric ( PENTRU EXAMEN POST SECȚIE PSIHIATRIE, POST CSM!!!)
    1.Nursing psihiatric;
    2.îngrijirea în bolile afective
    3.Îngrijirea în bolile anxioase;
    4.Îngrijirea în dependența de droguri;
  • Îngrijiri în Pediatrie/ îngrijirea copilului în diferite perioade ale creșterii și dezvoltării (PENTRU EXAMEN POST SECȚII CU PROFIL PEDIATRIC ȘI NEONATOLOGIE!!!)
  • Îngrijirea nou –născutului la termen, normoponderal, sănătos;
  • Îngrijirea prematurului;
  •  Alimentația sugarului sănătos;
  • Îngrijirea nou –născutului bolnav;
  • Îngrijirea copilului cu convulsii;

Urgente in pediatrie :

Cerințe:  simptomatologie/tablou clinic, conduită de urgență, intervenții, îngrijiri specifice;

-Colapsul

-Convulsiile

-Sindromul de deshidratare acută

-Insuficiența respiratorie acută

  • Îngrijirea pacienților cu escare

Prevenirea si îngrijirea escarelor

  • Îngrijirea pacienților cu boli metabolice și de nutriție

-Educația pentru sănătate și prevenirea bolilor de nutriție și metabolism;

-Semne și simptome în bolile de nutriție și metabolism

-Îngrijirea pacienților cu obezitate și diabet.

  • Îngrijirea pacienților cu vărsături
  • Îngrijirea pacienților inconștienți și comatoși

 Ordinul M.S. nr. 1761/SEPT.2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia

ORDIN M.S. Nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare

Codul de etică și deontologie profesională  al asistentului medical și moașei din România
OUG 144/2008  privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din România;

Legea nr. 46/2003 – privind drepturile pacienților, cu modificările și completările ulterioare, valabile la data prezentă.

BIBLIOGRAFIE

  1. “Tratat de îngrijiri medicale pentru asistenți medicali generaliști” ;vol. I+II+III – Coord. Dr. Crin Mărcean –  Editura Universitară “Carol Davila”, 2022;
  2. Urgențe medico-chirurgicale, sinteze; Ed. Medicală, 2003, alte ediții revizuite, Lucreția Titircă;
  3. Îngrijiri speciale acordate bolnavilor de  către asistenții medicali, Manual pentru colegiile și școlile postliceale; Ed.Viata Medicala Românească, 2007, Lucreția Titircă;
  4. Ghid de nursing cu tehnici de evaluare si ingrijiri corespunzatoare nevoilor fundamentale, vol. I; Editura:  Viata Medicala Românească, 2007, Lucretia Titircă;
  5. Tehnici de evaluare și îngrijiri acordate de asistenții medicali- ghid de nursing, vol II; Editura:  Viata Medicala Românească, 2006, coordonator de lucrare Lucretia Titircă;
  6. Chirurgie pentru cadre medii; Silvian Daschievici, Mihai Mihăilescu;
  7. Tehnica Îngrijirii omului sănătos și bolnav ; Editura ROMPRINT, 2002, Liliana Rogozea, Tatiana Oglindă, Codruța Nemet, Cristina Cojan, Rodica Stoia;
  8. Breviar de explorări funcționale și de îngrijiri speciale acordate bolnavului; Ed.Viața Medicală Românească, 2006, Lucreția Titircă;
  9. Manual pentru cadre medii Manual de medicină internă pentru școli postliceale; Ed.Medicală, 2000, alte ediții revizuite,  C. Borundel;
  10. Codul de etica si deontologie profesionala al asistentului medical si moasei din Romania – 2005;
  11. Ministerul Sănătătii Publice Institutul Naţional de Transfuzie Sanguină Ghidul National  de utilizare terapeutică raţională a sângelui și a componentelor sanguine umane 2007 ©INHT BUCUREŞTI, cu modificările și completările ulterioare;
  1. Ordonanța de Urgență Nr. 144 din 28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si funcționarea

Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din România, cu modificările și completările ulterioare;

  1. ORDIN  nr. 1.226 din 3 decembrie 2012 cu Anexele nr. 1-4 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Ordinul M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curățarea, dezinfecția și sterilizarea în unitățile sanitare publice și private, evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
  3. ORDIN M.S. Nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 46/2003 – privind drepturile pacientilor, cu modificările și completările ulterioare.
  5. ORDIN Nr. 1224 din 9 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unităţilor de transfuzie sanguină din spitale, cu modificările și completările ulterioare.

În cazul în care calendarul de concurs  va suferi modificări pe parcursul derulării concursului, acestea vor fi aduse la cunostinţă candidaţilor prin afișare la sediul și pe pagina de internet a unităţii.

Informații suplimentare cu privire la acest concurs se pot obține de la Serviciul Resurse Umane al unității, situat în Vaslui, Str Mihail Kogalniceanu, nr. 35, telefon 0235/312120 int.138 – ec. Ciobanu Florina.

Manager interimar,

Ciobanu Emilia-Irina

 Nume si prenumeFunctiaDataSemnatura
AvizatCimpianu CristianSef Serviciu21.03.2025 
IntocmitCiobanu FlorinaEconomist gr.IA21.03.2025 

ANEXA 1

Formular de înscriere

    Autoritatea sau instituţia publică:
    Funcţia solicitată:
    Data organizării concursului, proba scrisă şi/sau proba practică, după caz:
    Numele şi prenumele candidatului:
    Datele de contact ale candidatului (Se utilizează pentru comunicarea cu privire la concurs.):
    Adresa:
    E-mail:
    Telefon:
    Persoane de contact pentru recomandări:

Numele şi prenumeleInstituţiaFuncţiaNumărul de telefon
    


    Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.


    Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.


    Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar următoarele:


    Îmi exprim consimţământul |_|
    Nu îmi exprim consimţământul |_|


    cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.


    Îmi exprim consimţământul |_|
    Nu îmi exprim consimţământul |_|


    ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii certificatul de integritate comportamentală pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi din orice entitate publică sau

privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.


    Îmi exprim consimţământul |_|
    Nu îmi exprim consimţământul |_|


    ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.


    Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară . . . . . . . . . .


    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.

Data:
Semnătura:

ANEXA 2

Denumirea angajatorului
Datele de identificare ale angajatorului (adresă completă, CUI)
Datele de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr. de înregistrare
Data înregistrării

ADEVERINŢĂ

    Prin prezenta se atestă faptul că dl/dna . . . . . . . . . ., posesor/posesoare al/a B.I./C.I. . . . . . . . . . . seria . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . ., CNP . . . . . . . . . ., a fost/este angajatul/angajata . . . . . . . . . ., în baza actului administrativ de numire nr. . . . . . . . . . ./contractului individual de muncă, cu normă întreagă/cu timp parţial de . . . . . . . . . . ore/zi, încheiat pe durată nedeterminată/determinată, respectiv. . . . . . . . . ., înregistrat în registrul general de evidenţă a salariaţilor cu nr. . . . . . . . . . ./. . . . . . . . . ., în funcţia/meseria/ocupaţia de1) . . . . . . . . . .


    Pentru exercitarea atribuţiilor stabilite în fişa postului aferentă contractului individual de muncă/actului administrativ de numire au fost solicitate studii de nivel2) . . . . . . . . . . în specialitatea . . . . . . . . . .


    Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu, dl/dna . . . . . . . . . . a dobândit:

– vechime în muncă: . . . . . . . . . . ani . . . . . . . . . . luni . . . . . . . . . . zile;
– vechime în specialitatea studiilor: . . . . . . . . . . ani . . . . . . . . . . luni . . . . . . . . . . zile.

Nr. crt.Mutaţia intervenităAnul/luna/ziMeseria/Funcţia/OcupaţiaNr. şi data actului pe baza căruia se face înscrierea
     


    Pe durata executării contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu au intervenit următoarele mutaţii (modificarea, suspendarea, încetarea contractului individual de muncă/raporturilor de serviciu):


    În perioada lucrată a avut . . . . . . . . . . zile de absenţe nemotivate şi . . . . . . . . . . zile de concediu fără plată.


    În perioada lucrată, dlui/dnei . . . . . . . . . . nu i s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/i s-a aplicat sancţiunea disciplinară . . . . . . . . . . .


    Cunoscând normele penale incidente în materia falsului în declaraţii, certificăm că datele cuprinse în prezenta adeverinţă sunt reale, exacte şi complete.

Data
. . . . . . . . . .
Numele şi prenumele reprezentantului legal al angajatorului3)
. . . . . . . . . .
Semnătura reprezentantului legal al angajatorului
. . . . . . . . . .
Ştampila angajatorului

1) Prin raportare la Clasificarea ocupaţiilor din România şi la actele normative care stabilesc funcţii.
2) Se va indica nivelul de studii (mediu/superior de scurtă durată/superior).
3) Persoana care, potrivit legii/actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale, reprezintă angajatorul în relaţiile cu terţii.


ANEXA 3

Model de Curriculum Vitae European<numele aplicantului> 
*Notă Înlocuiţi rubrica (numele aplicantului cu propriul nume) **Notă Toate textele scrise cu aceste caractere au rol informativ şi nu apar în CV ***Notă Textul dintre () va fi înlocuit cu informaţiile ceruteCurriculum vitae 
INFORMAŢII PERSONALE 9 Nume(Nume, prenume) 
Adresă Telefon Fax(numărul, strada, cod poştal, oraş, ţara)     
E-mail Naţionalitate 9 Data naşterii(ziua, luna, anul) 
EXPERIENŢĂ PROFESIONALĂ *Perioada (de la-până la) *Numele şi adresa angajatorului *Tipul activităţii sau sectorul de activitate *Funcţia sau postul ocupat *Principalele activităţi şi responsabilităţi(Menţionaţi pe rând fiecare experienţă profesională pertinentă, începând cu cea mai recentă dintre acestea) 
EDUCAŢIE ŞI FORMARE *Perioada (de la – până la) *Numele şi tipul instituţiei de învţământ şi al organizaţiei profesionale prin care s-a realizat formarea profesională *Domeniul studiat/aptitudini ocupaţionale *Tipul calificării/diploma obţinută *Nivelul de clasificare a formei de instruire/învăţământ(Descrieţi separat fiecare formă de învăţământ şi program de formare profesională urmate, începând cu cea mai recentă) 
APTITUDINI ŞI COMPETENŢE PERSONALE Dobândite în cursul vieţii şi al carierei, dar care nu sunt recunoscute neapărat printr-un certificat sau o diplomă Limba maternă 
Limbi străine cunoscute *abilitatea de a citi *abilitatea de a scrie *abilitatea de a vorbi(Enumeraţi limbile cunoscute şi indicaţi nivelul: excelent, bine, satisfăcător)
Aptitudini şi competenţe sociale Locuiţi şi munciţi cu alte persoane, într-un mediu multicultural, ocupaţi o poziţie în care comunicarea este importantă sau desfăşuraţi o activitate în care munca de echipă este esenţială (de exemplu cultură, sport etc.).(Descrieţi aceste aptitudini şi indicaţi contextul în care le-aţi dobândit)
Aptitudini şi competenţe organizatorice De exemplu coordonaţi sau conduceţi activitatea altor persoane, proiecte şi gestionaţi bugete; la locul de muncă, în acţiuni voluntare (de exemplu în domenii culturale sau sportive) sau la domiciliu.(Descrieţi aceste aptitudini şi indicaţi în ce context le-aţi dobândit)
Aptitudini şi competenţe tehnice (utilizare calculator, anumite tipuri de echipamente, maşini etc.) Permis de conducere(Descrieţi aceste aptitudini şi indicaţi în ce context le-aţi dobândit)
Alte aptitudini şi competenţe Competenţe care nu au mai fost menţionate anterior(Descrieţi aceste aptitudini şi indicaţi în ce context le-aţi dobândit)
INFORMAŢII SUPLIMENTARE 9(Indicaţi alte informaţii utile şi care nu au fost menţionate, de exemplu persoane de contact, referinţe etc.)
ANEXE(Enumeraţi documentele ataşte CV-ului, dacă este cazul)

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .